Antyspam
› OGŁOSZENIA
› FIRMY
› ARTYKUŁY
A1-Bazarek-NaDolku-od-03-08-do-03-09-2017
Za tego rodzaju pomysły możemy podziękować projektodawcom BP. Projektują miejsca do... ~ BP... a toaleta dla biesiadników będzie także po chmurką ? Tylko się pytam. ~ FRACNiektorym to wszystko przeszkadza, albo czepiaja sie dla samego czepialstwa. Czegos dzielnica nie... ~ StasioJasioW Powsinie i nad Jeziorem Zgorzała trują powietrze i jeszcze tu chcą?! Dym z takich ognisk jest... ~ XCałe szczęście coś mnie tknęło, gdy młodzieniec z PU nagabywał mnie o dane na ulicy. Był... ~ Alina GrzegrzółkaFatalny pomysł. Menelstwo smród i brud będzie ~ UrsynCzy można liczyć Miastusiu na podobną troskę miasta o komunikację publiczną, na przykład... ~ DanielBiada temu, kto sprowadza na Ursynów dodatkowe spaliny. Spółka Kempa&Ciołko&Miastowski wyjedzie... ~ JoannaDenerwuje mnie to, że dzielnica Ursynów promuje w ten sposób samochodziarstwo trujące nas... ~ Barszcz SosnowskiegoOd kiedy Ursynowem rządzą PO-PUliści stan dróg to jakaś porażka ~ JeżdżącyNajgorszy zarząd dzielnicy w historii Ursynowa nie potrafi sobie poradzić z kałużami, będzie... ~ Janusz NowakowskiPanie burmistrzu a co z przebudową Stryjeńskich, Bartoka i Rosoła? Czy to już nieważne? ~ AsterixRządząca koalicja zje Ursynów na kolację ~ StefekMiastowski do dymisji ~ To nie żartWarto przypomnieć, że Onkobieg to inicjatywa która zagościła na Ursynowie jeszcze za... ~ Tak byłoczekac tylko aż burmistrz Kempa wielki miłośnik samochodów ulegnie i zapłaci z naszej kasy za... ~ Ważniak"związana planem remontów" ale na chodnik dla Orła to się znalazły pieniądze, co za... ~ debenekJak sie już zmieni władza i zamkniemy Rosola dla ruchu samochodowego to te parkingi nie będą... ~ na Ursynowie od 40 lat a nie od 10

Linia 195 zostaje na Ursynowie. Będą nowe propozycje tras autobusów

› bieżące 8 dni temu    10.08.2017
Bartłomiej Dąbal
komentarzy 10 ocen 21 / 81%
A A A
 fot. SK

Mieszkańcy mogą odetchnąć z ulgą. Linia 195 łącząca Ursynów z Mokotowem nie zostanie zlikwidowana.

- Zapoznaliśmy się ze zgłoszeniami mieszkańców i zdecydowaliśmy o zachowaniu linii - mówi nam Kamil Migała z Zarządu Transportu Miejskiego. Po tym, jak mieszkańcy usłyszeli o możliwości likwidacji 195, zaczęli pisać maile sprzeciwiające się temu pomysłowi. Ich liczba musiała być imponująca, skoro ZTM zmienił zdanie.

W sprawę zaangażowały się także stowarzyszenia lokalne. W ostatni piątek z Renatą Kaznowską wiceprezydent Warszawy spotkali się działacze Otwartego Ursynowa, którym wstępnie obiecano wycofanie się z pomysłu likwidacji autobusu.

- Na spotkaniu przedstawiono nam także projekty nowej organizacji ruchu autobusów. Mają być one poddane konsultacjom na Ursynowie - mówi Piotr Skubiszewski z OU.

Swoje propozycje dotyczące zachowania linii 195 oraz wytyczenia na nowo tras linii 136 i 503 w związku z planowaną likwidacją pętli Natolin Płn. miała także Inicjatywa Mieszkańców Ursynowa.

O tym jak potrzebne są autobusy z Ursynowa na Mokotów przekonują pasażerowie. Podróżują nimi głównie starsi ludzie - do szpitali czy przychodni i hipermarketu Auchan.

- Jeżdżę do szpitala na Sobieskiego i nie będę miała jak dojechać - mówi kobieta, którą spotkaliśmy przy Centrum Onkologii. Nie brakowało też zwolenników skasowania linii. - Akurat ten autobus naprawdę woził muchy. Nie dość ze jeździł rzadko, to nigdy nie był pełen - mówi Marta.

Linia 195 po raz pierwszy pojawiła się na Ursynowie w 1979 r., kiedy połączyła Plac Piłsudskiego z pętlą przy Jastrzębowskiego. Później, przez dwadzieścia trzy lata kursowała aż do Huty (w okolice obecnego metra Młociny). W 2003 r. zawitała na obecną pętlę Natolin Północny. Cztery lata temu miała zostać zlikwidowana, ale po protestach mieszkańców została jedynie skrócona do ulicy Rakowieckiej.

+ 17 głosów: 21 (81%) 4 -
dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
Komentarze (10)

Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

dodaj komentarz› pokaż według najstarszych
~ Anonimowy Kupiec
4 dni temu ocena: 54%  10
Po pierwsze ogromne brawa dla Otwartego Ursynowa, który jako jedyne ugrupowanie ma realny kontakt z mieszkańcami i kupcami i działa w ich imieniu. Jedyna grupa, która wstawiła się za mieszkańcami. i dąży do mediacji z kupcami.Nie pierwszy raz zresztą! BRAWO Po drugie - IMU to szulerzy, popierają likiwdację bazarku, a na pętli próbują ugrać stanowisko dla Pomianowskiego, udając neutralnych. To są szulerzy bez kręgosłupa. Nie odpowiadają na pytania, zaciemiemniają obraz. WON! Po trzecie i naważniejsze. Gangstzerzy z PO uprawiają prywate kosztem mieszkańców. To są ubecko-gangesrskie metody biznesowe sprzed 25 lat. Dokłądnie tak Szanowni, Czekiści dogadały się przy wódce i teraz dzielą łupy, a Was mamią bazarkiem. Żadem z weekendowych kupców nie należy do stowarzyszenia. Od nich pobiera się 600 zł na miejsce bez wody i prądu i toalety. TAKA JEST PRAWDA.
odpowiedz oceń komentarz 7 6
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Mańka
3 dni temu 19:40 ocena: 64% 9
Likwidacja pętli pogorszy jakość obsługi komunikacyjnej mieszkańców Ursynowa. Nadrzędnym celem ZTM jest dbanie o jakość obsługi komunikacyjnej pasażerów. Bazarek nie jest konieczny, ale jeśli już , to można go przenieść w inne miejsce (np okolice Areny Ursynów).
~ Mańka
4 dni temu ocena: 80%  8
IMU nie przedstawiła żadnych propozycji wytyczenia trasy linii 503 (patrz: Facebook - IMU pełny(a) optymizmu z dnia 10 sierpnia 18:37). ZTM proponuje, aby trasa 503 była jednokierunkowa na pewnych odcinkach Ursynowa. To dla nas mieszkańców jest niekorzystne. Niechaj 503 kursuje na obecnej trasie, a nie jeździ jednokierunkowo. Nie przeceniajmy bazarku, z którego mieszkańcy korzystają przeważnie w soboty i niedziele - od poniedziałku do piątku tylko nieliczni!!! Komunikacja jest najważniejsza!!!!!
odpowiedz oceń komentarz 12 3
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Antonio Karszewski
4 dni temu ocena: 25% 7
IMU robi dobrą robotę dla prezesa Karczewskiego. Dobrze że są jeszcze tak oddani sprawie radnego działacze. Radny na pewno nie zapomni o kolegach z IMU przed wyborami.
~ Ewa
6 dni temu ocena: 33%  6
A mi się marzy żeby 195 przez Stryjeńskich dojechać do Tesco na Kabatach.
odpowiedz oceń komentarz 2 4
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ anita
7 dni temu ocena: 100%  5
po tym, jak autobus jeździ z częstotliwością prawie cogodzinną nie dziwmy się, że nie korzysta z niego wielu pasażerów. kiedyś jeździł co 20 minut i było w porządku. w porządku była również stara trasa.nie każdemu pasuje metro, którego nie ma np. na Stegnach , Sadybie itp.
odpowiedz oceń komentarz 14 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Antonio Karszewski
7 dni temu ocena: 25% 4
Z bazarku nikt nie korzysta w dzien powszedni, tylko w weekendy, ale czy to znaczy, że trzeba zaorać bazarek? Nie bo bazar to podstawa człowieczeństwa.
~ Kasia
7 dni temu ocena: 89%  3
to jeszcze przywróćcie 143, którą mąż mógł do pracy dojeżdżać i koniecznie starą trasę 503, żebym ja na konwaliową mogła bez przesiadek do pracy.... z resztą 195 do łazienek pod Chopina się kiedyś idealnie jeździło. Co rok to nowe utrudnienia.:(
odpowiedz oceń komentarz 8 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Antonio Karszewski
7 dni temu ocena: 40%  2
Zaorać te autobusy wszystkie i wcisnac tam stragany wszędzie.
odpowiedz oceń komentarz 6 9
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ kocur
7 dni temu ocena: 71%  1
Linia 195 to niepotrzebny muchowóz. Ważniejsze jest, aby linie 503 i 136 pozostały na swoich dotychczasowych trasach i nie jeździły jednokierunkowo, jak chce ZTM.
odpowiedz oceń komentarz 20 8
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji