Antyspam
REKLAMAA1-TrzejMuszkieterowie(11)-od-14-12-2017-do-07-02-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (SK)

    REKLAMA

    Mieszkańcy mogą odetchnąć z ulgą. Linia 195 łącząca Ursynów z Mokotowem nie zostanie zlikwidowana.

    - Zapoznaliśmy się ze zgłoszeniami mieszkańców i zdecydowaliśmy o zachowaniu linii - mówi nam Kamil Migała z Zarządu Transportu Miejskiego. Po tym, jak mieszkańcy usłyszeli o możliwości likwidacji 195, zaczęli pisać maile sprzeciwiające się temu pomysłowi. Ich liczba musiała być imponująca, skoro ZTM zmienił zdanie.

    W sprawę zaangażowały się także stowarzyszenia lokalne. W ostatni piątek z Renatą Kaznowską wiceprezydent Warszawy spotkali się działacze Otwartego Ursynowa, którym wstępnie obiecano wycofanie się z pomysłu likwidacji autobusu.

    - Na spotkaniu przedstawiono nam także projekty nowej organizacji ruchu autobusów. Mają być one poddane konsultacjom na Ursynowie - mówi Piotr Skubiszewski z OU.

    Swoje propozycje dotyczące zachowania linii 195 oraz wytyczenia na nowo tras linii 136 i 503 w związku z planowaną likwidacją pętli Natolin Płn. miała także Inicjatywa Mieszkańców Ursynowa.

    O tym jak potrzebne są autobusy z Ursynowa na Mokotów przekonują pasażerowie. Podróżują nimi głównie starsi ludzie - do szpitali czy przychodni i hipermarketu Auchan.

    - Jeżdżę do szpitala na Sobieskiego i nie będę miała jak dojechać - mówi kobieta, którą spotkaliśmy przy Centrum Onkologii. Nie brakowało też zwolenników skasowania linii. - Akurat ten autobus naprawdę woził muchy. Nie dość ze jeździł rzadko, to nigdy nie był pełen - mówi Marta.

    Linia 195 po raz pierwszy pojawiła się na Ursynowie w 1979 r., kiedy połączyła Plac Piłsudskiego z pętlą przy Jastrzębowskiego. Później, przez dwadzieścia trzy lata kursowała aż do Huty (w okolice obecnego metra Młociny). W 2003 r. zawitała na obecną pętlę Natolin Północny. Cztery lata temu miała zostać zlikwidowana, ale po protestach mieszkańców została jedynie skrócona do ulicy Rakowieckiej.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

    • 0
      BARDZO PRZYDATNY
    • 0
      ZASKOCZONY
    • 0
      PRZYDATNY
    • 0
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 0
      WKURZONY
    • 0
      BRAK SŁÓW

    11Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Anonimowy Kupiec 11 4 miesiące temuocena: 61% 

      Po pierwsze ogromne brawa dla Otwartego Ursynowa, który jako jedyne ugrupowanie ma realny kontakt z mieszkańcami i kupcami i działa w ich imieniu. Jedyna grupa, która wstawiła się za mieszkańcami. i dąży do mediacji z kupcami.Nie pierwszy raz zresztą! BRAWO Po drugie - IMU to szulerzy, popierają likiwdację bazarku, a na pętli próbują ugrać stanowisko dla Pomianowskiego, udając neutralnych. To są szulerzy bez kręgosłupa. Nie odpowiadają na pytania, zaciemiemniają obraz. WON! Po trzecie i naważniejsze. Gangstzerzy z PO uprawiają prywate kosztem mieszkańców. To są ubecko-gangesrskie metody biznesowe sprzed 25 lat. Dokłądnie tak Szanowni, Czekiści dogadały się przy wódce i teraz dzielą łupy, a Was mamią bazarkiem. Żadem z weekendowych kupców nie należy do stowarzyszenia. Od nich pobiera się 600 zł na miejsce bez wody i prądu i toalety. TAKA JEST PRAWDA.

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mańka 10 4 miesiące temuocena: 75% 

      Likwidacja pętli pogorszy jakość obsługi komunikacyjnej mieszkańców Ursynowa. Nadrzędnym celem ZTM jest dbanie o jakość obsługi komunikacyjnej pasażerów. Bazarek nie jest konieczny, ale jeśli już , to można go przenieść w inne miejsce (np okolice Areny Ursynów).

      Edytowany: 4 miesiące temu

      oceń komentarz 12 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fanusia 9 3 miesiące temuocena: 100% 

      Brawo! taka jest prawda

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mańka 8 4 miesiące temuocena: 84% 

      IMU nie przedstawiła żadnych propozycji wytyczenia trasy linii 503 (patrz: Facebook - IMU pełny(a) optymizmu z dnia 10 sierpnia 18:37). ZTM proponuje, aby trasa 503 była jednokierunkowa na pewnych odcinkach Ursynowa. To dla nas mieszkańców jest niekorzystne. Niechaj 503 kursuje na obecnej trasie, a nie jeździ jednokierunkowo. Nie przeceniajmy bazarku, z którego mieszkańcy korzystają przeważnie w soboty i niedziele - od poniedziałku do piątku tylko nieliczni!!! Komunikacja jest najważniejsza!!!!!

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Antonio Karszewski 7 4 miesiące temuocena: 67% 

      IMU robi dobrą robotę dla prezesa Karczewskiego. Dobrze że są jeszcze tak oddani sprawie radnego działacze. Radny na pewno nie zapomni o kolegach z IMU przed wyborami.

      Edytowany: 4 miesiące temu

      oceń komentarz 6 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ewa 6 4 miesiące temuocena: 17% 

      A mi się marzy żeby 195 przez Stryjeńskich dojechać do Tesco na Kabatach.

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~anita 5 4 miesiące temuocena: 74% 

      po tym, jak autobus jeździ z częstotliwością prawie cogodzinną nie dziwmy się, że nie korzysta z niego wielu pasażerów. kiedyś jeździł co 20 minut i było w porządku. w porządku była również stara trasa.nie każdemu pasuje metro, którego nie ma np. na Stegnach , Sadybie itp.

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Antonio Karszewski 4 4 miesiące temuocena: 33% 

      Z bazarku nikt nie korzysta w dzien powszedni, tylko w weekendy, ale czy to znaczy, że trzeba zaorać bazarek? Nie bo bazar to podstawa człowieczeństwa.

      Edytowany: 4 miesiące temu

      oceń komentarz 6 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kasia 3 4 miesiące temuocena: 67% 

      to jeszcze przywróćcie 143, którą mąż mógł do pracy dojeżdżać i koniecznie starą trasę 503, żebym ja na konwaliową mogła bez przesiadek do pracy.... z resztą 195 do łazienek pod Chopina się kiedyś idealnie jeździło. Co rok to nowe utrudnienia.:(

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Antonio Karszewski 2 4 miesiące temuocena: 57% 

      Zaorać te autobusy wszystkie i wcisnac tam stragany wszędzie.

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kocur 1 4 miesiące temuocena: 77% 

      Linia 195 to niepotrzebny muchowóz. Ważniejsze jest, aby linie 503 i 136 pozostały na swoich dotychczasowych trasach i nie jeździły jednokierunkowo, jak chce ZTM.

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1192 sekundy
    REKLAMADZIELNICA-Zyczenia-18-12---01-01