Antyspam
› OGŁOSZENIA
› FIRMY
› ARTYKUŁY
A1-TrzejMuszkieterowie(6)-od-05-10-do-07-11-2017
Zerwę z dziecka łach ostatni Mnóstwo trutków przygotuję Choć obiadu dziś nie zeżrę Ale... ~ Mój nickSłabo płacą i nauczycieli będzie coraz mniej więcej w Warszawie ... ~ Avoxja bym chetnie ludzi gnebiacych zwierzeta odstrzelił ~ leonLudzie mają narąbane w łepetynach. Najchętniej zamknęliby się w supersterylnych, strzeżonych... ~ Kot_Aliki pomyslec ze 90% Polakow to wierzacy katolicy. Wiec dla kogo przykazanie Boze "-Nie zabijaj!!! ~ anaBurmistrz Ciołko i jego koleś Kempa swoją koleżankę zatrudnili. Może być że za rok już ona... ~ kartofliskoA ja mam kotka na działce.Codziennie jade 5 km aby go nakarmić.On już czeka na drodze.Zimą... ~ mmmmmmmmm8-12 koszeń w sezonie to jakiś biologiczny nonsens. Komu to służy, chyba tylko firmom... ~ KPWidzę, że problematyczny sąsiad to dość powszechna sprawa! Moja rodzina miała wielokrotnie... ~ Cassie99Dlaczego nie ma mojego komentarza? Czy kogoś obraziłam? ~ ursynowiankaLudziom, takim jak Pani Magda powinno się dziękować i nagradzać za ich poświęcenie i... ~ ursynowiankaKto wie, może zaraz się skrzykną i masa kretyniczna z całej wawy zacznie posuwać po tych... ~ Pełnynocnik_rowerowyNo coż - bydło ze wsi, kupiło mieszkanie i tera są "miastowi" więc dziki kotek jest bee. ~ zal.plTa decyzja obnaża intencje działań w zakresie polityki kulturalnej dzielnicy tego zarządu. Nie... ~ Żyrardówski malarzEch, to zawsze wygląda tak samo... Znajdą się ludzie co się boją kotów, wywalczą ich... ~ KubaWładze SMB Ursynów już nie pierwszy raz wykazują się totalną ignorancją. ~ kocurZupełnie, jak Anioł z Alternatywy 4. ~ KotekPatrząc przez pryzmat rowerzystów - po częsci są to pieniądze wyrzucone w błoto, bo drogi... ~ bea

Linia 195 zostaje na Ursynowie. Będą nowe propozycje tras autobusów

› bieżące 2 miesiące temu    10.08.2017
Bartłomiej Dąbal
komentarzy 11 ocen 29 / 66%
A A A
 fot. SK

Mieszkańcy mogą odetchnąć z ulgą. Linia 195 łącząca Ursynów z Mokotowem nie zostanie zlikwidowana.

- Zapoznaliśmy się ze zgłoszeniami mieszkańców i zdecydowaliśmy o zachowaniu linii - mówi nam Kamil Migała z Zarządu Transportu Miejskiego. Po tym, jak mieszkańcy usłyszeli o możliwości likwidacji 195, zaczęli pisać maile sprzeciwiające się temu pomysłowi. Ich liczba musiała być imponująca, skoro ZTM zmienił zdanie.

W sprawę zaangażowały się także stowarzyszenia lokalne. W ostatni piątek z Renatą Kaznowską wiceprezydent Warszawy spotkali się działacze Otwartego Ursynowa, którym wstępnie obiecano wycofanie się z pomysłu likwidacji autobusu.

- Na spotkaniu przedstawiono nam także projekty nowej organizacji ruchu autobusów. Mają być one poddane konsultacjom na Ursynowie - mówi Piotr Skubiszewski z OU.

Swoje propozycje dotyczące zachowania linii 195 oraz wytyczenia na nowo tras linii 136 i 503 w związku z planowaną likwidacją pętli Natolin Płn. miała także Inicjatywa Mieszkańców Ursynowa.

O tym jak potrzebne są autobusy z Ursynowa na Mokotów przekonują pasażerowie. Podróżują nimi głównie starsi ludzie - do szpitali czy przychodni i hipermarketu Auchan.

- Jeżdżę do szpitala na Sobieskiego i nie będę miała jak dojechać - mówi kobieta, którą spotkaliśmy przy Centrum Onkologii. Nie brakowało też zwolenników skasowania linii. - Akurat ten autobus naprawdę woził muchy. Nie dość ze jeździł rzadko, to nigdy nie był pełen - mówi Marta.

Linia 195 po raz pierwszy pojawiła się na Ursynowie w 1979 r., kiedy połączyła Plac Piłsudskiego z pętlą przy Jastrzębowskiego. Później, przez dwadzieścia trzy lata kursowała aż do Huty (w okolice obecnego metra Młociny). W 2003 r. zawitała na obecną pętlę Natolin Północny. Cztery lata temu miała zostać zlikwidowana, ale po protestach mieszkańców została jedynie skrócona do ulicy Rakowieckiej.

+ 19 głosów: 29 (66%) 10 -
dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
Komentarze (11)

Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

dodaj komentarz› pokaż według najstarszych
~ Anonimowy Kupiec
2 miesiące temu ocena: 61%  11
Po pierwsze ogromne brawa dla Otwartego Ursynowa, który jako jedyne ugrupowanie ma realny kontakt z mieszkańcami i kupcami i działa w ich imieniu. Jedyna grupa, która wstawiła się za mieszkańcami. i dąży do mediacji z kupcami.Nie pierwszy raz zresztą! BRAWO Po drugie - IMU to szulerzy, popierają likiwdację bazarku, a na pętli próbują ugrać stanowisko dla Pomianowskiego, udając neutralnych. To są szulerzy bez kręgosłupa. Nie odpowiadają na pytania, zaciemiemniają obraz. WON! Po trzecie i naważniejsze. Gangstzerzy z PO uprawiają prywate kosztem mieszkańców. To są ubecko-gangesrskie metody biznesowe sprzed 25 lat. Dokłądnie tak Szanowni, Czekiści dogadały się przy wódce i teraz dzielą łupy, a Was mamią bazarkiem. Żadem z weekendowych kupców nie należy do stowarzyszenia. Od nich pobiera się 600 zł na miejsce bez wody i prądu i toalety. TAKA JEST PRAWDA.
odpowiedz oceń komentarz 11 7
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Mańka
2 miesiące temu ocena: 75% 10
Likwidacja pętli pogorszy jakość obsługi komunikacyjnej mieszkańców Ursynowa. Nadrzędnym celem ZTM jest dbanie o jakość obsługi komunikacyjnej pasażerów. Bazarek nie jest konieczny, ale jeśli już , to można go przenieść w inne miejsce (np okolice Areny Ursynów).
oceń komentarz 12 4
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Fanusia
miesiąc temu ocena: 100% 9
Brawo! taka jest prawda
~ Mańka
2 miesiące temu ocena: 84%  8
IMU nie przedstawiła żadnych propozycji wytyczenia trasy linii 503 (patrz: Facebook - IMU pełny(a) optymizmu z dnia 10 sierpnia 18:37). ZTM proponuje, aby trasa 503 była jednokierunkowa na pewnych odcinkach Ursynowa. To dla nas mieszkańców jest niekorzystne. Niechaj 503 kursuje na obecnej trasie, a nie jeździ jednokierunkowo. Nie przeceniajmy bazarku, z którego mieszkańcy korzystają przeważnie w soboty i niedziele - od poniedziałku do piątku tylko nieliczni!!! Komunikacja jest najważniejsza!!!!!
odpowiedz oceń komentarz 16 3
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Antonio Karszewski
2 miesiące temu ocena: 67% 7
IMU robi dobrą robotę dla prezesa Karczewskiego. Dobrze że są jeszcze tak oddani sprawie radnego działacze. Radny na pewno nie zapomni o kolegach z IMU przed wyborami.
~ Ewa
2 miesiące temu ocena: 17%  6
A mi się marzy żeby 195 przez Stryjeńskich dojechać do Tesco na Kabatach.
odpowiedz oceń komentarz 2 10
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ anita
2 miesiące temu ocena: 74%  5
po tym, jak autobus jeździ z częstotliwością prawie cogodzinną nie dziwmy się, że nie korzysta z niego wielu pasażerów. kiedyś jeździł co 20 minut i było w porządku. w porządku była również stara trasa.nie każdemu pasuje metro, którego nie ma np. na Stegnach , Sadybie itp.
odpowiedz oceń komentarz 14 5
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Antonio Karszewski
2 miesiące temu ocena: 33% 4
Z bazarku nikt nie korzysta w dzien powszedni, tylko w weekendy, ale czy to znaczy, że trzeba zaorać bazarek? Nie bo bazar to podstawa człowieczeństwa.
oceń komentarz 6 12
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Kasia
2 miesiące temu ocena: 67%  3
to jeszcze przywróćcie 143, którą mąż mógł do pracy dojeżdżać i koniecznie starą trasę 503, żebym ja na konwaliową mogła bez przesiadek do pracy.... z resztą 195 do łazienek pod Chopina się kiedyś idealnie jeździło. Co rok to nowe utrudnienia.:(
odpowiedz oceń komentarz 10 5
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Antonio Karszewski
2 miesiące temu ocena: 57%  2
Zaorać te autobusy wszystkie i wcisnac tam stragany wszędzie.
odpowiedz oceń komentarz 12 9
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ kocur
2 miesiące temu ocena: 77%  1
Linia 195 to niepotrzebny muchowóz. Ważniejsze jest, aby linie 503 i 136 pozostały na swoich dotychczasowych trasach i nie jeździły jednokierunkowo, jak chce ZTM.
odpowiedz oceń komentarz 27 8
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji