Antyspam
› OGŁOSZENIA
› FIRMY
› ARTYKUŁY
A1-AuchanUrsynow-od-10-09-do-31-12-2017
Zerwę z dziecka łach ostatni Mnóstwo trutków przygotuję Choć obiadu dziś nie zeżrę Ale... ~ Mój nickSłabo płacą i nauczycieli będzie coraz mniej więcej w Warszawie ... ~ Avoxja bym chetnie ludzi gnebiacych zwierzeta odstrzelił ~ leonLudzie mają narąbane w łepetynach. Najchętniej zamknęliby się w supersterylnych, strzeżonych... ~ Kot_Aliki pomyslec ze 90% Polakow to wierzacy katolicy. Wiec dla kogo przykazanie Boze "-Nie zabijaj!!! ~ anaBurmistrz Ciołko i jego koleś Kempa swoją koleżankę zatrudnili. Może być że za rok już ona... ~ kartofliskoA ja mam kotka na działce.Codziennie jade 5 km aby go nakarmić.On już czeka na drodze.Zimą... ~ mmmmmmmmm8-12 koszeń w sezonie to jakiś biologiczny nonsens. Komu to służy, chyba tylko firmom... ~ KPWidzę, że problematyczny sąsiad to dość powszechna sprawa! Moja rodzina miała wielokrotnie... ~ Cassie99Dlaczego nie ma mojego komentarza? Czy kogoś obraziłam? ~ ursynowiankaLudziom, takim jak Pani Magda powinno się dziękować i nagradzać za ich poświęcenie i... ~ ursynowiankaKto wie, może zaraz się skrzykną i masa kretyniczna z całej wawy zacznie posuwać po tych... ~ Pełnynocnik_rowerowyNo coż - bydło ze wsi, kupiło mieszkanie i tera są "miastowi" więc dziki kotek jest bee. ~ zal.plTa decyzja obnaża intencje działań w zakresie polityki kulturalnej dzielnicy tego zarządu. Nie... ~ Żyrardówski malarzEch, to zawsze wygląda tak samo... Znajdą się ludzie co się boją kotów, wywalczą ich... ~ KubaWładze SMB Ursynów już nie pierwszy raz wykazują się totalną ignorancją. ~ kocurZupełnie, jak Anioł z Alternatywy 4. ~ KotekPatrząc przez pryzmat rowerzystów - po częsci są to pieniądze wyrzucone w błoto, bo drogi... ~ bea

Mediacji ws. przenosin bazarku nie będzie? Mieszkańcy stawiają warunki

› bieżące 6 dni temu    12.10.2017
Sławek Kińczyk
komentarzy 41 ocen 26 / 96%
A A A
 fot. SK

Mieszkańcy z ul. Polaka, którzy sprzeciwiają się przenosinom bazarku "Na Dołku" na pętlę autobusową chcą mediacji, ale stawiają twarde warunki. Żadają rozmów o innych lokalizacjach, niezależnego mediatora czy udziału stowarzyszeń, które bronią mieszkańców. Dzielnica obawia się upolitycznienia mediacji.

Mediacje w sprawie narastającego konfliktu wokół przenosin targowiska zaproponowała Spółdzielnia Mieszkaniowa "Na Skraju". Propozycja padła podczas burzliwego spotkania radnych z udziałem mieszkańców, do którego doszło 28 września. 

- Nie dokonano prawdziwych konsultacji społecznych. Koszty powstania bazarku przerzucone zostaną na mieszkańców - już dziś zaparkowanie przy Polaka czy Kulczyńskiego jest niemożliwe. Wzywamy dzielnicę i kupców do rzeczywistych rokowań z udziałem niezależnego mediatora. Musimy wypracować kompromis przy stole, a nie na ulicy czy w mediach - mówiła Sylwia Mendelewska ze spółdzielni, w imieniu prezesa Artura Waczko.

Cztery warunki sine qua non

Urząd dzielnicy przystał na propozycję mediacji. Burmistrz obiecał, że zwróci się do miejskiego Centrum Komunikacji Społecznej o ich przeprowadzenie. Ma być profesjonalny i niezależny mediator oraz rozmowy w kręgu ograniczonym do trzech stron konfliktu: komitetu mieszkańców z ul. Polaka, przedstawicieli spółdzielni mieszkaniowej, przedstawicieli kupców (burmistrz sugerował, by nie był to szef kupców, radny Piotr Karczewski). Dzielnica miała być obserwatorem.

VIDEO: Pyskówka na spotkaniu mieszkańców z radnymi w sprawie przenosin bazarku

2 października ratusz wystosował listy do wszystkich uczestników przyszłych negocjacji. W odpowiedzi mieszkańcy z komitetu przy Polaka stawiają warunki, bez których spełnienia nie usiądą do stołu rozmów.

Przedmiotem mediacji i jakichkolwiek naszych rozmów w tym temacie z przedstawicielami dzielnicy i stowarzyszenia kupców będzie tylko i wyłącznie inna lokalizacja „Bazarku na Dołku” niż na terenie pętli autobusowej wzdłuż ul. F. Płaskowickiej i przy ul. B. Polaka wzdłuż al. KEN, forsowana do tej pory przez radnego Karczewskiego. Rozumiemy to tak, że urząd dzielnicy przygotuje i przedstawi zainteresowanym stronom taką propozycję

- czytamy w liście mieszkańców.

Mieszkańcy chcą też, aby w mediacjach wzięli udział przedstawiciele stowarzyszeń, które ich wspierają - a więc m.in. Otwartego Ursynowa. Żadają też jawności mediacji oraz udziału w nich lokalnych mediów.

W charakterze mediatora i zarazem obserwatora należy zaprosić kompetentnego przedstawiciela Urzędu Miasta, który będzie mógł wypowiedzieć się na temat możliwości innej lokalizacji „Bazarku na Dołku” na Ursynowie, a także na temat zasadności i prawomocności dotychczasowych poczynań Urzędu Dzielnicy, Zarządu Transportu Miejskiego oraz Zarządu Dróg Miejskich

- czytamy dalej w piśmie.

Mieszkańcy i stowarzyszenie Otwarty Ursynów zarzucają np. Zarządowi Transportu Miejskiego, że złamało procedury podczas próby wydzierżawienia kupcom pętli autobusowej. Nie uchylono wcześniej tzw. trwałego zarządu nad pętlą. Miasto zrobiło to dopiero po tym, jak z interwencją wystąpili lokalni działacze.

- Władze miasta powinny zachować bezstronność i działać na rzecz interesu publicznego, a nie prywatnego przedsięwzięcia biznesowego jednego z ursynowskich radnych. Bazarek powinien istnieć i już dawno powinien zostać przeniesiony do innej lokalizacji, tym bardziej, że prace dotyczące POW już trwają - komentuje Piotr Skubiszewski z Otwartego Ursynowa.

Bazarek przy Arenie Ursynów? 

Warunkami stawianymi przez mieszkańców zdziwiony jest burmistrz Robert Kempa. - Mediacje nie mogą dotyczyć innej lokalizacji, bo to nie urząd ją wskazuje. Kupcy to prywatny podmiot, który sam powinien sobie taką znaleźć - mówi burmistrz. - Poza tym, jeśli uzgodnienia będą dotyczyć innej lokalizacji, to dlaczego na jej temat mamy rozmawiać z mieszkańcami Polaka a nie z mieszkańcami tej innej, nowej? - pyta Kempa.

Bazarek - wg mieszkańców Polaka - mógłby się przenieść na tereny pomiędzy ulicą Gandhi a Areną Ursynów. Dziś są tam place manewrowe szkół nauki jazdy oraz namioty szkółki tenisowej. - To najlepsza lokalizacja dla targowiska. Blisko do metra Imielin, nikomu nie przeszkadza, bo bloki są w oddaleniu - mówi Piotr Skubiszewski z Otwartego Ursynowa.

powyżej: Tak wyglądają tereny pomiędzy Gandhi i Areną Ursynów

Dzielnica twierdzi, że to lokalizacja nietrafiona. Do gruntów od 2009 roku są roszczenia byłych właścicieli, toczy się postępowanie reprywatyzacyjne, które prowadzi starosta piaseczyński. Zgodnie z ustawą o gospodarowaniu nieruchomościami, żaden inwestor nie może otrzymać pozwolenia na budowę w takim miejscu. 

- Działacze Otwartego Ursynowa doskonale o tym wiedzą od 2015 roku, bo urząd odpowiadał im na interpelację w tej sprawie. Nie rozumiem dlaczego ciągle pomijają ten fakt w swoich wystąpieniach - mówi burmistrz.

Mediacji nie będzie?

Burmistrz obawia się też upolitycznienia mediacji. - Mam nadzieję, że mimo wszystko do nich dojdzie a ten list kierowany podszeptami politycznymi pana Skubiszewskiego, niczego nie zmieni - mówi burmistrz.

To właśnie ze strony działaczy Otwartego Ursynowa, którzy zaangażowani są w spór o bazarek, padają wobec burmistrza zarzuty o "kolesiostwo" i "polityczne załatwienie sprawy przenosin bazarku". Zdaniem Kempy takie oskarżenia uniemożliwiają jakikolwiek dialog.

Mimo to, dzielnica wyśle wszystkie odpowiedzi stron konfliktu do miejskiego Centrum Komunikacji Społecznej i to ono ostatecznie zdecyduje czy i kiedy mediacje się odbędą.

LIST KOMITETU Z UL. POLAKA DO BURMISTRZA:

Warszawa, dn. 11 października 2017 r.

Stowarzyszenie „Obywatelski Komitet                 

Obrony Terenów Zielonych 

pomiędzy ul. B. Polaka a al. KEN” 

Pan Robert Kempa

Burmistrz Dzielnicy Ursynów

 

Szanowny Panie Burmistrzu,

dziękujemy za informację nt. „zorganizowania mediacji w sprawie przeniesienia «Bazarku na Dołku»”, zawartą w Pana piśmie z dnia 2 października br. Cieszy nas ta inicjatywa i chętnie weźmiemy w niej udział, jednakże pod określonymi niżej warunkami. Jesteśmy przekonani, że pozwolą one każdej ze stron biorących udział w mediacji na rzetelne przedstawienie i uzasadnienie własnego stanowiska oraz dialog, który ostatecznie doprowadzi do zakończenia konfliktu. Poniższe warunki nakazuje nam przedstawić dotychczasowe doświadczenie, jakie wynieśliśmy z dwóch spotkań z udziałem Pana i przedstawicieli stowarzyszenia kupców. Ponieważ za każdym razem spotykaliśmy się z Pańskiej strony z brakiem bezstronności i brakiem dobrej woli w rzeczywistym rozwiązaniu tego społecznego konfliktu, jaki wygenerował radny P. Karczewski swoim bezprecedensowym uporem w sprawie lokalizacji prywatnego bazaru przy ul. B. Polaka, nasze warunki sine qua non są następujące:

Po pierwsze: przedmiotem mediacji i jakichkolwiek naszych rozmów w tym temacie z przedstawicielami Urzędu Dzielnicy i Stowarzyszenia Kupców i Inwestorów „Giełda na Dołku” będzie tylko i wyłącznie inna lokalizacja „Bazarku na Dołku” niż na terenie pętli autobusowej wzdłuż ul. F. Płaskowickiej i przy ul. B. Polaka wzdłuż Al. KEN, forsowana do tej pory przez radnego P. Karczewskiego. Rozumiemy to tak, że Urząd Dzielnicy przygotuje i przedstawi zainteresowanym stronom taką propozycję. 

Po drugie: ponieważ lokalizacja „Bazarku na Dołku” przy ul. B. Polaka i na pętli autobusowej, którą z tego powodu trzeba zlikwidować, od trzech lat generuje narastający konflikt pomiędzy lokalną społecznością, kupcami i Burmistrzem Ursynowa, wyraźnie popierającym prywatny biznes P. Karczewskiego (radnego PO i zarazem prezesa stowarzyszenia kupców), o czym świadczy m.in. pismo Pana Burmistrza z czerwca 2017 r. do Wiceprezydent Renaty Kaznowskiej, uważamy, że w charakterze mediatora i zarazem obserwatora należy zaprosić kompetentnego przedstawiciela Urzędu Miasta, który będzie mógł wypowiedzieć się nt. możliwości innej lokalizacji „Bazarku na Dołku” na Ursynowie, a także na temat zasadności i prawomocności dotychczasowych poczynań Urzędu Dzielnicy, Zarządu Transportu Miejskiego oraz Zarządu Dróg Miejskich w sprawie zlokalizowania „Bazarku na Dołku” na pętli autobusowej  wzdłuż ul. F. Płaskowickiej i przy ul. B. Polaka wzdłuż Al. KEN.

Po trzecie: ponieważ w spór w sprawę lokalizacji  „Bazarku na Dołku” na pętli autobusowej i przy ul. B. Polaka jest zaangażowanych wiele lokalnych stowarzyszeń wspierających mieszkańców, uważamy, że – o ile zechcą odpowiedzieć na zaproszenie -  również one powinny mieć możliwość przedstawienia swojego stanowiska w tej sprawie. 

Po czwarte: uważamy też, że mediacje powinny być całkowicie jawne, bowiem zarówno mieszkańcy ulicy B. Polaka, jak i kupcy powinni być na bieżąco informowani w sprawach bezpośrednio ich dotyczących. Dlatego naszym ostatnim warunkiem jest obecność lokalnych mediów i ich obiektywna informacja nt. stanowisk stron i postępu mediacji.

z poważaniem

Iwonna Wesołowska, Danuta Turkiewicz

Stowarzyszenie „Obywatelski Komitet

Obrony Terenów Zielonych”

+ 25 głosów: 26 (96%) 1 -
dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
Komentarze (41)

Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

dodaj komentarz› pokaż według najstarszych
~ eva
2 dni temu 15:13 ocena: 83%  41
Jeżeli kupcy to prywatny podmiot, który sam powinien sobie znaleźć lokalizację, to może chcieliby handlować na dziedzińcu pałacu prezydenckiego?
odpowiedz oceń komentarz 5 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ mieszkaniec
3 dni temu 22:01 ocena: 89%  40
Ludzie, zróbcie bazarek pod domem Karczewskiego z kilkoma toitoiami najlepiej i parkingiem, na pewno zrozumie, że to dla dobra handlu i ludzi !
odpowiedz oceń komentarz 17 2
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Walerian
5 dni temu ocena: 87%  39
Fajnie by było gdyby bazarek istniał. Jednak brak działań ze strony Burmistrza Kempy i jego zarządu może spowodować, ze bazarku nie bedzie. Szkoda. Ale jak widać oni bardziej cenią intersy Karczewskiego.
odpowiedz oceń komentarz 20 3
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Obserwatorka
5 dni temu ocena: 33%  38
Dlaczego sąsiadom z Wąwozowej bazarek nie przeszkadza i wielu innych miejscach też nie .
odpowiedz oceń komentarz 10 20
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Misia
5 dni temu ocena: 77% 37
Jesteś kiepską obserwatorką jak nie widzisz różnicy pomiędzy bazarkiem przy Wąwozowej, a bazarem Karczewskiego.
oceń komentarz 24 7
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ gonzo
5 dni temu ocena: 83% 36
a skąd wiesz ,że nie przeszkadza?
oceń komentarz 19 4
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Obserwatorka
5 dni temu ocena: 24% 35
Widzę różnice głównie w cenach . Nowy bazarek będzie na wyższym poziomie niż wąwo zowa ( bo będzie nowy i czysty ) i dużo niższymi cenami.
oceń komentarz 6 19
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Maupa
4 dni temu ocena: 95% 34
"Nowy bazarek będzie czysty i z niskimi cenami" taaa jasneee
oceń komentarz 21 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Paweł z ul. Polaka
5 dni temu ocena: 88%  33
Mieszkam tam od dzieciństwa, mam 33 lata ale dlaczego ktoś nazywa mnie emerytem i pijakiem ?! Bo ?
odpowiedz oceń komentarz 23 3
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Obserwatorka
5 dni temu ocena: 24%  32
Wstydzilibyscie się Emeryci z Polaka manipulować i robić intrygi zamiast tego zajmijcie się wnukami. Czemu cały Ursynów ma się pod Was podporządkować bo Wy NIE CHCECIE tego albo tamtego.
odpowiedz oceń komentarz 14 44
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ isk
5 dni temu ocena: 84% 31
A może "Obserwatorka" chce bazar pod swoimi oknami? Proszę podać lokalizację i złożyć wniosek o zorganizowania tam bazaru!!!
oceń komentarz 27 5
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ stała klientka
6 dni temu ocena: 85%  30
A ja bym chciał kupić jeszcze na Ursynowie świeże owoce i warzywa.Lidl,Biedronka tego nie da,dlatego apeluję-niech Burmistrz znajdzie miejsce na bazarek na naszym Ursynowie,wystarczy spojrzeć ,ile osób robi tam zakupy,jest potrzebny.
odpowiedz oceń komentarz 22 4
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ tubylec
5 dni temu ocena: 83% 29
Przy skrzyżowaniu Al. KEN z ul. Ciszewskiego ZTM wybudował za 17 mln zł wielopiętrowy parking, którego dwa piętra stoją puste. Niech pan Karczewski dla swojego bazarku wynajmie te piętra parkingu i tam urządzi sobotnio - niedzielne targi świeżymi owocami i warzywami. Mają tam swobodne miejsce do parkowania dla kupujących, toalety, oświetlenie i wszelkie wygody. Korzyści będą zarówno dla kupców (cywilizowane miejsce do handlu), dla miasta (amortyzacja wydatków na budowę parkingu) i dla kupujących - dostawa świeżego towaru. Władze dzielnicy wyszłyby z twarzą z konfliktu pomiędzy mieszkańcami a panem Karczewskim, popieranym przez burmistrza Ursynowa.
oceń komentarz 30 6
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ sąsiad
3 dni temu 11:47 ocena: 93% 28
Mieszkam przy ulicy KEN i widzę z okna te świeże owoce i warzywa. Sa tylko 3 - 4 stragany z warzywami i owocami (ale nie mam pewności że sprzedajacy je wyprodukowali, reszta to z hurtowni anawet z Lidla i Biedronki. Widać to wcześnie rano jak są przepakowywane. A do tego higiena i czystość . Brak wody bierzącej , jak sprzedajacy korzystają z toalet to nie myją rąk i szybciutko na stragan. A na dodatek pijaństwo i grupa meneli którzy się zasiedlili. Ot i cały bazarek na dołku.
oceń komentarz 13 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ trix
6 dni temu ocena: 20%  27
Mediacje ale pod warunkiem że będzie po naszemu. Bezczelni są ci emeryci z Polaka.
odpowiedz oceń komentarz 15 61
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Misia
5 dni temu ocena: 89% 26
Ty też będziesz emerytom, a bezczelny to już jesteś.
oceń komentarz 34 4
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Fanusia
3 dni temu 10:31 ocena: 100% 25
Nie bezczelni tylko zdeterminowani trix-sie pamiętaj, że t to my płacimy podatki za ten teren. CHCEMY GODNIE ŻYĆ.
oceń komentarz 19 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Julia z Polaka
6 dni temu ocena: 76%  24
Dziękujemy Pani Wesołowskiej i Turkiewicz za to co dla nas robią. Niesamowicie się te panie angażują.
odpowiedz oceń komentarz 44 14
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Niko
6 dni temu ocena: 85%  23
Platfroma Obywatelska upolityczniała tę sprawę, bo Karczewski jest radnym z tej partii. Koprupcja i konflikt interesów. Burmistrz w tym artykule zachowuje się jakby pozjadał wszystkie rozumy. Kompromituje siebie i urząd, który reprezentuje. On ma ludzi z Polaka głęboko w d....
odpowiedz oceń komentarz 50 9
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ tubylec
5 dni temu ocena: 88% 22
Wczoraj w Telewizyjnym Kurierze Warszawskim była sprawa likwidacji ośrodka hipoterapii z Rosoła i burmistrz w tak potrzebnej sprawie powiedział, że nic nie może zrobić. Natomiast dla prywatnego interesu swojego partyjnego (PO) kolegi porusza Zarząd Transportu Miejskiego (likwidacja pętli autobusowej) oraz władze miasta w sprawie terenu wzdłuż al. KEN (od Polaka do Płaskowickiej). Niedawno uchwalono z budżetu partycypacyjnego, że al. KEN na wzór Holandii będzie obsadzona dywanami tulipanów. Czy to ma wyglądać w ten sposób, że na całym Ursynowie wzdłuż al. KEN będą dywany kwiatowe, natomiast dla kolegi - prywaciarza - radnego zrobią wyjątek i mieszkańcom ul. Polaka pod oknami zafundują przenośne toalety, parkingi i bazar?
oceń komentarz 29 4
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ szpieg
5 dni temu ocena: 96% 21
@Niko Burmistrz jest przekonany, że pozjadał wszystkie rozumy! Osoby mogące regularnie zapoznawać się z potęgą wiedzy Burmistrza, drżą na myśl o ryzyku wystąpienia objawów niestrawności.
oceń komentarz 27 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Marianna
6 dni temu ocena: 89%  20
Oby to się nie skończyło na dołku, dla Kempy i Karczewskiego. A może i tak by byyło lepiej?
odpowiedz oceń komentarz 54 7
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Zbychu
6 dni temu ocena: 83%  19
Miejscówka przy Polaka jest słaba. Obok przecież budują POW. Chcemy bazarku przy Arenie.
odpowiedz oceń komentarz 57 12
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Ona
6 dni temu ocena: 85%  18
Mam przekonanie, że w tej sprawie mamy do czynienia z korupcją.
odpowiedz oceń komentarz 61 11
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Neo
6 dni temu ocena: 86%  17
Ale zagrali Kempie na nosie. Mieszkańcy go upokorzyli. Ale to bardzo dobrze, bo on chciał upokorzyć ich.
odpowiedz oceń komentarz 60 10
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Agata z Polaka
6 dni temu ocena: 85%  16
Te warunki są oczywiste. Jak burmistrz przekręciarz wyobrażał sobie mediacje, że niby ludzie mieli się zgodzić na rozmowę o Polaka? Niepoważne.
odpowiedz oceń komentarz 62 11
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ hbk
6 dni temu ocena: 29%  15
Proszę przyjrzeć się twarzom pana i pani na wideo zamieszczonym w artykule. Czarno widzę mediację z nimi. Definicja mediacji:"Mediacje (łac. mediatio od mediare 'być w środku, pośredniczyć' od medius 'środkowy; bezstronny')[1] – metoda rozwiązywania sporów, w której osoba trzecia pomaga stronom we wzajemnej komunikacji, określeniu interesów i kwestii do dyskusji oraz dojściu do wspólnie akceptowalnego konsensu. Proces ten ma charakter dobrowolny, poufny i nieformalny" Nie wydaje mi się, żeby tym państwu, jak i wszystkim przeciwnikom bazarku, chodziło o wypracowanie wspólnie akceptowalnego konsensusu. Oni najwyraźniej dążą do uśmiercenia drugiej strony.
odpowiedz oceń komentarz 25 61
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ tubylec
5 dni temu ocena: 85% 14
Jesteś pseudopsychologiem i z jednej fotografii wyciągasz kategoryczne wnioski. To są zdesperowani ludzie, którzy od lat walczą o zieleń, porządek i ciszę na osiedlu. Znam tę Panią z widzenia i kilka razy z nią rozmawiałem. Ma piękny i bardzo zadbany ogródek (taki do którego są schodki z jej balkonu). W trakcie rozmów wynikało że jest bardzo kulturalną osobą i uważam, że ktoś musiał ją "doprowadzić do ostateczności", aby wyglądała tak jak na tej fotografii.
oceń komentarz 39 7
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ tubylec
6 dni temu ocena: 89%  13
Dziwię się bardzo uporowi burmistrza Ursynowa w sprawie forsowania lokalizacji bazarku tak blisko skrzyżowania al. KEN i ul. Płaskowickiej. Prawdopodobnie na wiosnę przyszłego roku budowa POW (tunelu) wejdzie w decydującą fazę i budowniczym będzie potrzebna cała powierzchnia od Pileckiego do Rosoła. Wtedy dla mieszkańców Ursynowa na południe od al. KEN zostaną do centrum zaledwie trzy przejazdy (Dereniowa/Stryjeńskich, al. KEN i Rosoła), które prawdopodobnie będą zakorkowane przez cały dzień. Na Natolinie i Kabatach mieszkają tysiące ludzi, którzy poruszają się samochodami i skazywanie ich na wieczne stanie w korkach jest po prostu nieludzkie. Już dziś na zwężonym skrzyżowaniu al. KEN i Płaskowickiej w godzinach szczytu tworzą się korki, a jak dla południowego Ursynowa zostaną tylko trzy przejazdy to będzie horror i dzielnica udusi się od spalin samochodowych. Dlatego w pobliżu ul. Płaskowickiej nie można lokalizować żadnych bazarków i innych punktów usług dla mieszkańców!
odpowiedz oceń komentarz 65 8
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ tubylec
5 dni temu ocena: 83% 12
Przepraszam za pomyłkę. Chodzi oczywiście o mieszkańców Ursynowa mieszkających na południe od ul. Płaskowickiej (nie al. KEN)
~ Jak
6 dni temu ocena: 23%  11
Zaorać tę melinę tj. ul. Polaka, brud smród większy niż na bazarze
odpowiedz oceń komentarz 18 62
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ tubylec
5 dni temu ocena: 86% 10
Jak śmiesz w ten sposób wypowiadać się o uczciwych mieszkańcach dzielnicy, którzy chcą pod swoimi oknami mieć zieleń i porządek, a nie hałaśliwy i smrodliwy bazarek? Kim ty jesteś aby w ten sposób wypowiadać się o innych ludziach, których prawdopodobnie nie znasz? Czy sam byś nie protestował, jakby ktoś pod twoim oknem chciałby zainstalować przenośną toaletę i urządzić parking oraz stanowiska do handlu z samochodu?
oceń komentarz 36 6
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Fanusia
3 dni temu 10:25 ocena: 95% 9
Jak - jesteś beznadziejny.
oceń komentarz 19 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ on
6 dni temu ocena: 78%  8
Stanowcze NIE dla bazarku na Polaka, stanowcze NIE dla Karczewskiego i stanowcze NIE dla całej PO i innych pseudo ursynowskich cwaniaczków!!! Bazarek pod dom Karczewskiego. To jest jedyna słuszna lokalizacja.
odpowiedz oceń komentarz 78 22
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Legionista
6 dni temu ocena: 19% 7
stanowcze NIE dla emerytów, dziadów i tego menelstwa przy ul. Polaka !!!
oceń komentarz 14 60
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ iks
5 dni temu ocena: 89% 6
Wstyd mi za takich kibiców jak LEGIONISTA!!!! Z takim podejściem to wstyd, że jesteś kibicem klubu z tradycjami. Legionista w dłuższym zapewne stażem
oceń komentarz 24 3
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Legionista
4 dni temu ocena: 8% 5
z jakim podejściem to niby wstyd ?
oceń komentarz 1 11
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ iks
3 dni temu 13:00 ocena: 91% 4
Do legionista: No właśnie, tak myślałem że tego nie zrozumiesz! Ludzi trzeba szanować a nie kierować tylko pod ich adresem epitety. Mam nadzieję że teraz rozumiesz ale pewien nie jestem!
oceń komentarz 10 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ temistokles
2 dni temu 11:33 ocena: 75% 3
Legionista to Karczewski. Kto inny mógłby pisać takie głupoty?
~ temistokles
6 dni temu ocena: 83%  2
Takim osobom (oraz ich działaniom) jak pan Kempa i pan Karczewski powinny się bardzo uważnie przyjrzeć policja, prokuratura i inne służby.
odpowiedz oceń komentarz 69 14
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Fanusia
3 dni temu 10:22 ocena: 87% 1
legionista pohamuj swój język i ocenę porządnych ludzi kim ty jesteś? zapewne osobą o niskim stopniu intelektualnym. Jesteś............. temistokles masz rację popieram
oceń komentarz 13 2
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji